torsdag 25 november 2010

två dagar kvar!

Det bästa med vår nya lärare är att folk vill diskutera nu. Nu kan jag kanske börja känna att min tankeverksamhet stimuleras.
Efter skolan stack Julia, Sofie och jag in till stan på hemligt uppdrag. Sen var Julia tvungen att hoppa på bussen medan jag och Sofie lunchade.

När vi bussade tillbaka råkade jag av okänd anledning stiga upp innan bussen hade bromsat in. Det var ju dumt för dallarn pallade ju inte trycket och rullade iväg, och jag som höll i rullade/sprang med. Så vi kraschade in i närmaste säte framför oss. Var var filmkameran?

Idag är det torsdag och två dagar kvar till klassfesten! Vi ska börja här hos mig och sen ska vi se vart livet tar oss. Nio av oss kommer, tre dyker eventuellt upp, tre har vi inte fått tag på och en vägrar lämna svar. DET ÄR TAGGAT! Jag har en miljard liter cider och 39399495858 hekto partyhumör! Vad gör vi? På lördag kör vi!

2 kommentarer:

  1. Hej min favorit, alla kategorier. Saknar dig, du är underbarare än du vet och intellektuell som 30 år minst...Ses snart. Vilken pjäs analyserade du?!

    SvaraRadera
  2. hjärtahjärta.
    jag längtar efter vår glöggdejt.

    SvaraRadera