lördag 20 november 2010

rapport från lördag.

Slasket är som bortblåst, Bambubarnet lever och mår, det är lördag och snart fest!

Ellen och jag såg Cornelis på bio idag. Den var bra, men inte riktigt så som jag hade förväntat mig. Älskade hur den var filmad! Feeeejnt. Kanske feeeejnast.

På busshållplatsen innan vi åkte stod han. Läraren. Som skapade tenten från h...he...he... Jepo.

Så sa han sådär lagom kallt "jag har fått din text..."
"......Jaha....", sa jag.
"Men jag har inte läst den..."
"Jaha, nej gör inte det."
"Hahahahöhöhehö jasså, nej det skall nog gå bra!"

Jag ska referera till den senaste av repliker när mitt IG dimper ner i min inkorg. Men först ska jag träffa människor och kanske ta en sup.

3 kommentarer:

  1. Hank von Helvete som Cornelis fuck yeah!
    Ni har no tur som bor i Sverige å kan fara å koll på sånde på bio, laaaaangt före vi Monäsbor får nerladda naan dåli CAM-version åv e.

    SvaraRadera
  2. hahaha! ja, vi har väl he :D ja e på bio heila tin men ja kollar nästan bara svenska filmer.... svinalängorna nästa!

    SvaraRadera
  3. ja, allt annat kan man ju si jäär å, men he e ju no sällan na svenska filmer har premiär jär på samma gang som i sverige.
    uuh, svinlängorna. tär e ju ola rapace mee. han e ju liiti cool han!:D

    SvaraRadera