fredag 15 oktober 2010

ikväll går det baklänges.

Nu ska jag gå på baklängessittning med Ellen.
Det betyder att vi börjar med efterfest, sedan äter vi tre rätters med efterrätten först och förrättens sist. Någon förfest har jag inte hört om, men ifall den infaller så gör den givetvis det allra sist.

När jag var lite yngre än vad jag är nu hade jag en period när jag hela tiden tänkte ut vad ord blev baklänges. Jag blev riktigt snabb på det till slut, det blev liksom en vana. Men det försvann. Synd, det hade kanske kommit väl till pass ikväll.

Det enda negativa är att jag missar Idol. Men jag ska kolla det på tv4play direkt jag kommer hem, eller imorgon. Så ifall det är så att Olle åker ut (det händer inte, men ändå) så ska ni inte smsa mig och gråta. Jag vill att det ska bli en yllätys.

Nu måste jag springa. Måste bara äta en smörgås först så att jag klarar förfesten och inte är helt död när jag ska ta mat och tappar allt. Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar