tisdag 19 oktober 2010

alla hjälper ida.

kände mig tvungen att gå till skolan idag i alla fall, eftersom jag ändå missar hela nästa vecka. vår nya lärare är dessutom jättesträng och ger oss uppgifter om vi inte är där. det gick ju men det var ju svårt att fokusera ju. jag förstod ju liksom inte så mycket. hjärnan svällde och hade spasmer ju. halsen hade ju problem. jag satt ju mest bara där ju. men jag slapp ju få frånvaro ju.

idag och på den lediga morgondagen ska jag fokusera på en sak: bli frisk. på torsdag efter skolan ska jag och några i min klass fira emely som fyller år snart. på fredag tar jag båten hem.

MEN NU BEHÖVER JAG HJÄLP. jag behöver ett bra drama. alltså ett skådespel. jag ska inte bara vila min feta röv hemma i finland, ser ni. alla säger ett! ni får säga vad som helst så länge det är bra och inte är den lilla sjöjungfrun av allas vår älskade dansk.
jag funderade på att pressa läraren lite och ta fannys första liv. men jag vet inte. hjälp mig.

1 kommentar: