tisdag 28 september 2010

utvalda händelser ur idalavidas liv, del sepetembertisdag

Idag fick vi uppgifterna till hemtentan. Det blir nog en pärs för mig och min kuriösa hjärna kan jag berätta. Och jag måste börja redan imorgon, eftersom inlämningsdatumet infaller när jag befinner mig i huvudstaden. Men jag tänkte flumma. Flumma bort läraren lite. Mitt vapen. Och tänk så skönt sedan (om jag klarar den, det här är ju min första universitetstenta och helt nytt) - aldrig mera den här gamla kursen. Party!

Jag har sett på Idol nu. Väntar på resultat och läser lite dikter till morgondagens skojiga grupparbete. Bland killarna har jag ingen större skillnad på vem som går vidare, men helst Emil. Vad gäller tjejerna är Alice helt fantastisk, det har jag alltid tyckt. Samtidigt kan man ju inte låta bli att heja på Elin. Hon ÄR ju bra. Synd att bara en tjej går vidare.

Jaja. Jag skall återgå till lyrikens oförklarliga värld och frysa sönder lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar