fredag 17 september 2010

för sent igen.

diktsaldo två nya minus en gammal skit är lika med plus en.

"jag känner mig förvirrad på ett bra sätt"
var det någon som sa. bra. det är det jag vill. tror jag.
men samtidigt vet jag att det inte håller om det är för abstrakt.
det vet jag också att det är. bajs bajs.
men det är svårt att köra annan stil än sin egen.

nå skit samma. jag är bara 20 år. nu ska jag sova i fem år. har stressat med rennäsanslitteratur och sovit dåligt. ni vet inte hur skönt detta ska bli. när jag vaknar är jag 25. mindre skönt.
gonatt.

2 kommentarer:

  1. Ida!n Underbart att läsa om dig och ditt liv. Det är så intressant, eller du gör det intressant, eller skriver iaf intressant om det. Toppen. Miss you. A.

    SvaraRadera
  2. åh tack. det värmer. saknar dig också! puss!

    SvaraRadera