lördag 28 augusti 2010

swedofest nummer ett avklarad.

Tänkte dö lite smått när jag vaknade i morse. Men en dusch och lite fanta löser allt. Känner att jag är redo för denna kväll också.

Satt och pimplade vin och såg på när människor spelade brännboll igår. Sen gick jag och fyra stycken trevliga prickar hem till mig. Jättehungriga. Vi ringde pizzerian. Bagaren var här på en kvart. Nami nami. Ett par timmar (kanske? hello tidsuppfattning!) senare mötte vi upp resten. Gick till förfesten. Som egentligen blev riktiga festen. För jag och Ellen kände inte suget efter att gå runt i en halv meter lera. Så efter en cider på typ motsvarigheten till Royal gick vi hem. Jag hälsade på massa folk. Fattar inte vem dom var. Men hejhej.
(Jag tappade också dallarn i en trappa. Det hade dock ingenting med alkoholpåverkan att göra. Skittrappor. Men det var roligt.)

Nu ska jag vila lite och diska lite och allting lite. Ikväll fortsätter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar