måndag 2 augusti 2010

några myror mindre i mitt huvud.

Dagens absolut sötaste:

"Imåron ska ja ringa dna å säga 'hejdå vi ses aldri mer fö nu ha ja tala me en så trevlig flicka.'"

Annat bra som hänt idag är att jag fick bokat andra skedet och bilservicen innan jag byter land. Redan på onsdag ska jag ha körlektion. Jag vågar inte ens tänka på hur mycket klagomål jag kommer få.
Jag var också i kontakt med min eventuellt blivande (men nej, jag tror inte det) hyresvärd. Han var i England och yrade. Jag vet inte om jag riktigt kan lita på hans ord. Han nämnde något om att skriva kontrakt på lördag. Men jag vågar inte hoppas.

Nu feberfryser jag och imorgon ska jag passa barn. Jobba. Hämta ut foton. Kanske hämta fler bananlådor. Borde också sluta känna och riva mig själv i håret när jag ringer mina samtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar