söndag 8 augusti 2010

danmark var så fint och finare än jag trodde

Jag har varit i Köpenhamn. Det var så vackert. Massa fina hus. Konstiga fordon. Och tivolit! Kära värld vilka karuseller. Tyvärr hade vi inte tillräckligt av det vi idag kallar Tid. Men nästa gång, absolut. Coolt språk. Sen har vi fått några attacker till. Hejhej. Och Natu och jag har bråkat i baksätet. För att dallarn snuddade i hennes nacke. Det var hemskt tydligen. Så hon tryckte den i ryggen på mig. Jag sa att handligen inte var rättvis. Hon sa att dallarn inte är hennes heller.
Börjar tröttna på de riktigt, riktigt lågt ner på botten-snuskskämten också. Och som jag redan nämde, oförklarliga anfall. De är skrattretande och romaninspirerande, förvisso.

Ska bli skönt, roligt och intressant att dra med Bazooka till Växjö imorgon. Inte för att jag klagar, jag trivs bra, är bara lite trött. Världens finaste familj bor vi hos i alla fall.

1 kommentar: