onsdag 2 juni 2010

ibland får jag nytt hår.

jag tröttnade på mitt blonda rufshår med den ojämna, grådaskiga originalfärgen under och i botten. usch. så jag kallade på natu. och hon lyckades igen. jag är så glad att jag har en kompis som är bra på sånt där. dessutom klippte hon min pannlugg rak.


nu är jag rödbrun. det var meningen att slingorna skulle bli blonda men de blev nästan lite ljusrosa. det gör ingenting. men jag hoppas hoppas hoppas att det inte går som med mitt rosa hår. det höll i sig i typ två veckor och sen blev allt äckligt.
heja heja heja mitt nya hår.
sen satt vi på en bänk i parken och hon berättade om helsingfors.
vi gick till mig och mitt på övergångsstället brakade dallarn ihop, igen.
vi hämtade bazooka som vi körde till mcdonalds och sen skruvade han ihop den, igen.


4 kommentarer: