torsdag 17 juni 2010

dehär e ida å ja etär en banan HEEEEJ.

Idag jobbade jag 9-15. Men först hade vi konstig skolning typ en halv timme. Sen fick jag tre kauppoja, ett soittopyynainting och en vrickad tunga. Folk är trevligast i Ekenäs, åtminstone hittills.

Jag hittade en ny hobby idag också. Nämligen att äta banan på torget. Jag bara stod där mitt på. Ensam. Och åt. Det var en fin känsla. Jag måste göra det oftare. Jag kom på så många saker jag vill skriva om. Men jag måste stå. Inte sitta. Det är något med skillnaden där emellan.

Direkt efter jobbet hjälpte jag syster och agerade blombudbärare i Vörå. Och Årvas. Inget speciellt med det. Jag körde inte ens vilse. Vilket ointressant liv. Jag hatar bilen som varje morgon klockan 06 startar från gården huset jag bor i står på. Bromsarna gnisslar utav bara fan. Och jag är knappast den enda som vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar