lördag 22 maj 2010

tack för ett givande projekt.

Nu är dramalabbet slut. Sista träffen är träffad. Jag kommer nog att sakna det lite.
Skrattade typ ihjäl mig idag när skådespelarna jobbade med min pjäs. Dom är så duktiga.
Jan satt där ba "HAHAHAAAAA.... en meeees äär ju en fååågel! men döööööööda den då... luuura hennee. HEEEEY jag har lite fluuuuuuuugsvamp kvaar!"
Och Jonas hypade upp Frans tusen gånger mer än jag tänkte honom i mitt huvud.
Alla karaktärer utom Sofia ändrade ordentligt från det jag hade tänkt dom, men till det positiva. Ni skulle ha sett när Jan spelade fågeln. Hans ögon! Helt i kors. Och ljudet han gjorde! Åååh jag borde ha filmat. Som jag skrattade.
Alla andra var också fina. Speciellt gillade jag Anna och spöket Moffa och Babylycka.

Sen gick vi därifrån och en dam frågade mig om det är första gången jag skriver.
- Ja, sa jag, första gången jag skriver en pjäs i alla fall.
- Jag hoppas verkligen att du fortsätter.

Tack. Tack tack tack.
Nu ska jag på kalas till Sannah. Snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar