onsdag 5 maj 2010

fria orättvisa folkhögskolan.

Jag vet inte vad jag tycker om rättvisan i skolan jag går alla gånger.
För det första var min klass den enda klassen i hela skolan som inte fick medverka i körhelgen. Jag förstår inte varför. Ungefär som att vi har fel i hjärnan. Jag blir bara argare ju mer jag tänker på det så jag ordar inte mer om det. Håll med om att det är fel. Usch.

Nu är musiklinjen på turné i Helsingfors. Det är ju bra. Men de går också på Playme-musikalen, shoppar, bowlar och åker karusell på Borgbacken. Det är ju som en klassresa.
Varför får inte vi också åka iväg och göra nåt kul med vår klass? Eller alla vi som har mellanår tillsammans? Nä, Mixlinjen ska alltid särbehandlas.
Fan vad orättvist. Jag blir ledsen.

2 kommentarer:

  1. Håller nog med! Det enda ni gör är julshow och medeltida dagar. Borde ändras :)

    SvaraRadera