onsdag 14 april 2010

och pulsen slår 40505 slag i minuten när vi svänger ut från gården.

Idag hade vi stenslipning med en mysig gubbe. Som Petsson fast utan hatt.
Och två gånger sprutade det vatten ur kaggarna på väggen sådär som på film och jag bara satt där. Jag gjorde ett halsband av Australiens nationalsten. Den heter något på T.

Efter skolan kom Natu hit och hon hade med sig någon från Nepal. Vi for till Waynes Coffee och han ville bjuda mig. Fast jag sa nej så slutade han aldrig. Okej tack då. Jag trodde aldrig någon från Nepal skulle bjuda mig på café.

Ikväll har jag promenerat i våren och tänkt
fin hund ful hund stor hund söt hund lång människa var har jag sett henne förr
och
jag vill inte bort från Vasa.
I sommar ska jag bo i parker.
Prata med fina människor och andra. Kanske med djur.
Och jag ska andas en annan luft.

Jag har slutat äta tomat.
Jag får sallad utan tomat i skolan.
Och jag har nästan slutat klia helt.
JEEEEE.

Imorgon måste jag skriva.
Som en galen människa.
Som sådan jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar