måndag 12 april 2010

help.

1. Vad ska jag skriva krönika om imorgon? Va? Säg nu bara något. Jag skulle fundera ut det tills imorgon, kom jag på klockan 11 idag.

2. Var ska jag göra min praktik nummer två? Va?
Först tänkte jag teatern men kul när bara Narina är kvar och jag kommer där hej hej.
Sen tänkte jag Vasabladet men det känns som att jag redan har varit där. Och det är ju inte bara en känsla utan en sanning också. Jag tänkte också på nån butik, för att eventuellt få sommarjobb. Men praktiken är i maj och då är nog alla sommarjobbare klara. Fint då att jag står där i nåt lager och packar saker och det ger mig varken jobb eller något jag sedan kommer att minnas. Oj vad jag är positiv. Men jag vet faktiskt inte.

Imorgon har vi morgonsamling. Jävla. Panikångest. Försvinn.
Men denna gång kan jag åtminstone inte klaga på låtarna vi framför.
1. The Beatles - Can't buy me love
2. Bruce Springsteen - Hungry heart
3. Plain white t's - Hey there Delilah

Inför förra morgonsamlingen sov jag cirka två timmar. Undrar hur många det blir inatt.
Och ingen fattar. Alla tror att jag betvivlar mina förmågor att behärska en gitarr. Det är inte så. Jag klarar bara inte av publiker bestående av kända människor.
"Men int e ju du na blyg?"
Nä. Men det är svårtsvårtsvårt att förklara. Hur det är.

1 kommentar:

  1. he va en fallabella från cirkusen :)

    om e tröstar dej så har vi moronsamling på onsda å vi vet int vilka låtar vi ska ha ;) Men lycka till :D

    SvaraRadera