fredag 16 april 2010

clap your hands say yeah.

Min pjäs är nu 1061 ord och tre sidor. Jag har skrivit sedan klockan fyra och huvudet kollapsar ganska precis nu. Slutet är vad som fattas och det tänkte jag klura ut imorgon medan mina systerbarn ser på film. Jag ska nämligen vara barnvakt.

Det bästa är ändå att jag måste inte skicka in betygen till Sverige igen, i sällskap av den där lappen, utan de har hittat fram och allt är som det skall.

Det är också fredag, solsken, dammsugen lägenhet och andra sköna saker.
Ha en fin kväll!

Ps. Vem vet var nån teatergrej finns på Kaserntorget och vem följer med mig dit på föreställningen av Madde min vän på tisdag klockan 20.00? Komsi komsi.

5 kommentarer:

  1. teaterbiten? he e där om du gar föbi teater casa mot dide andra arméhusen å svänger typ mot höger tror ja, he e na åv demde husen som star me kortändona mot kyrkon.
    Ojj va bra föklarat...xD
    ja sko no gärna kom men ja e i Lahtis å underhåller finnan ja då :)

    SvaraRadera
  2. ja he va väl he :) okej ja ska fösök hitt ;)
    jaa lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle jättegärna vilja se föreställningen, men jag vet inte riktigt om jag har passligt på tisdag. Men du får gärna berätta efteråt om den var bra :)

    SvaraRadera
  4. ah, men om du kommer på att du har passlit så ere bara att säg till, du får gärna kom me :) annars lär ja väl nåo berätt ;)

    SvaraRadera
  5. He ska ja gör isf! :) Ja, va bra =)

    SvaraRadera