fredag 26 mars 2010

dagens ord.

Köket var som köket är. Flippat, och skönt. Avslappnande.
Fysio var som fysio är. Tungt men han är en rolig man att diskutera med.
Jag körde hem och tänkte på att påsken är i antågande.
Tvättade lakan och fick hjänsläpp.
Iklädd världens största och skönaste huppari gick jag ut och flyttade på bilen. Plusgrader och typ vår. Också på kvällen.
Jag övade på högskoleprovet tills hjärnan brast.
Nu chattar jag med min rumänska fotolärare på Facebook. Han är trevlig. Och säger you are creisi. Idag hade jag glömt mig inloggad hela dagen. Detta oroade mannen. Jag förklarar att jo, jag lever ett socialt liv också. För imorgon kommer Carro.

Jag har festat varje helg denna månad. Oj.
I april ska jag ta det jättelugnt och spara pengar till sommaren.
Kan vi ju låtsas i dagens blogginlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar