onsdag 3 februari 2010

min bästis dallarn och jag.

Tänkte på att inget har hänt idag. Det skulle jag inte ha tänkt.
För jag går ut, och plötsligt känner jag att det inte går att ta stöd från dallarns vänstra handtag.

"What the fuck? Åj nää.. vann e skruvan? Nej jyst he, dehär ha jo händ förr..."

Återigen har en grej rostat sönder och ramlat.
Jag vankar hem och hoppas att det håller ända in. Det gör det. Jag sms:ar Bazookas flickvän och undrar om han är vaken. Det är han inte.
Pappa är på orkesterövning fram till sent.
Ingen har varken skruvar eller svets.

Så nu vet jag inte riktigt. Hur jag ska ta mig till skolan imorgon och om jag ska fråga någon på skolan om det kan fixas eller om jag måste bege mig till yrkesskolan igen.
Men jag är ändå lugn för den är inte stulen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar