torsdag 4 februari 2010

hur det är just nu.

bor: i en mysig stad i en mysig lägenhet nära dig.
borde: bli en bättre människa.
brädspel: betapet.
converse: blev aldrig något för mig.
dricker: för mycket coca-cola.
dåliga vanor: finns ett par. dom är gifta.
film: i'm not there. och jag kan inte sluta älska what's eating gilbert grape.
framtida studier: litteraturvetenskap förhoppningsvis.
fritid: javisst.
färg: rosa.
färg som dominerar min garderob: JAG ÄR SPRÄCKLIG.
född: för tidigt.
hatar: när folk inte håller vad dom lovar/ljuger, stress och när allt man kämpat för bara faller sönder.
humor: sannerligen.
humör: torsdagig.
hårfärg: rosa.
gillar: gitarrer (och folk som behärskar dom), musik, att skriva, att gå på teater, att flippa, att få bra idéer, att chilla, koti-pizza, fina sommarkvällar/nätter, fester i parker och fina fester i övrigt, driva med människor (på ett bra sätt), skoja, träffa fina människor, trolla med ord och annat jätteroligt.
gillar inte: grönsaksbiff, bönor, finlands vinter, morgon och möss.
grupp jag har flest skivor med: the rasmus.
goda vanor: lite snäll är jag väl åtminstone varje dag.
gör i allmänhet: tänker över saker jag ser, gör och upplever. och drömmer.
intressen: spela gitarr, skriva, lyssna på musik och pleppo och fika.
jeans: ja hur svårt ska det vara att sälja fina nu för tiden?!
kaffe: finns det saft?
konserter 2005: jag var 15 år och gick inte på konsert.
konserter att se fram emot: jag önskar att dylan kom igen.
konst: är bra.
länder jag har varit i: sverige, norge, spanien, belgien, tjeckien, polen, usa, frankrike och estland.
längd: 155 cm över havet.
längtar efter: betydelse.
läser: allt jag kommer över men jonas gardell, erlend loe och nick hornby är mina gullegrisar.
merit: klassens sopsorterare i nian 2006...?
musik: bob dylan, the beatles, håkan hellström och foo fighters är några favoriter.
musik just nu: paul simon-me and julio down by the schoolyard.
personlighet: jag tror att jag är lite konstig men snäll.
planer för nästa vecka: klippa ut bokstäver och trycka tröjor.
planer för de nästkommande åren: kanske pröva på sveariket.
politik: finns det poesi?
pryl: gitarren.
radio: är roligt.
senast lästa bok: erlend loes blåst.
skriver: om konstiga saker som besöker mitt huvud.
smeknamn: ada.
smink: inte just nu.
spel: alias.
sport: ishockey.
stjärntecken: en jungfru.
studerar: allt möjligt och omöjligt vid en rolig skola.
stör mig på: sena bussar.
säger ofta nuförtiden: najs och janå he.
talar: för snabbt och för mycket.
te: om det bjuds.
tid sen jag såg min naturliga hårfärg: hösten 2004.
tidsfördriv: är en bra låt.
tv: en liten.
tycker: att det mesta är konstigt när man tänker efter.
tycker synd om: finns ett par. dom är gifta. nånej.
vad jag tar med mig om mitt hem börjar brinna: gitarren och kameran.
vill ha: sovmorgon.
ursprung: kimo och pensala.
ålder: oväsentligt.
äter: bibbis mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar