tisdag 9 februari 2010

ett instrument rikare.

En tisdagsmorgon kan nog inte bli bättre än att vi spelar Beatles Can't Buy Me Love på bandspel! Hej och hå vad roligt det var! Och plötsligt får Robban idéer och tar fram en kazoo och spelar. Jag skrattade så jag vek mig dubbelt men jag slutade inte spela. Blev så inspirerad så att jag efter skolan gick och köpte en. Kazoo alltså. Manuela var också med och hon köpte också en.
Sen tog vi en fika på Waynes. När huvudvärken slog till som värst skulle jag gå hem. Men på ett konstigt sätt står jag snart i Suomalainen Kirjakauppa och nästan tappar andan. Åt boken Manuela står och läser. Det är en bok om Heath Ledger. Jag stammade fram hur snygg han är. Eller var. Sedan togs denna bild

1 mars är boken min. Ni kan också notera hur han tittar på mig, den fina mannen.

I övrigt har jag tappat bort nyckeln till min skola och det gör inte att huvudvärken avtar precis.

2 kommentarer: