torsdag 17 december 2009

jullovsdag ett.

Skulle sova tidigt igår. Istället for Bazooka och jag till ABC.
Farbror Ångest hälsade på. Jag sparkade honom i röven. Han sparkade tillbaka. Jag lät honom sparka. Han gav sig till sist.

Jag vaknade ändå relativt tidigt idag och gick ut i kölden och köpte en julklapp. Sen tvättade jag alla smutskläder utom den röda tvätten! Har inte haft så lite smutstvätt sen jag flyttade hit i mars. Fantastiskt, typ.

Imorgon är det i mitt simpla huvud uttänkt att jag ska packa alla saker i min bil. Gitarren. Datorn. Skrivboken. Kameran. Julklapparna. Kläderna. Dallarn. Sen ska jag köra iväg. Ensam. Hem. Över julen. Fast jag tar en paus i Oravais för jag ska klippa mig. Kortare. Mest orolig är jag för det där med parkering och backande. Det kan jag verkligen inte. Men vi får se hur det går. Går det riktigt tokigt vill jag redan nu tacka för att ni alla tar er tid att läsa min blogg.

Måste försöka sova snart. Ska se lite Mumin först. Jag är kär i Snusmumriken, Lilla My och Hemulen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar