lördag 19 december 2009

dålig dotter.

Pappa skulle till stan och köpa julklappar. Jag följde med och körde dit. Det gick okej. Sen tvingades jag köra hem också, det snöade och var mörkt och hemskt. Det blev inte bättre av att pappa blev förbannad redan i parkeringsgrottan när jag råkade köra lite långt ifrån den där maskinen man sätter biljetten i. Efter det var han irriterad på minsta lilla grej. Det hade han ingen rätt till tyckte jag och sa det. Eller menade det.
Och jag är nog världens sämsta dotter. Blä.

Ps. Mannen jag en gång kände var på Citymarket. Jag stack med avsikt innan han hann se mig. Ds.
Ps2. Robin Hood kom förbi när jag stod utanför bokhandeln och väntade på pappa. Jag ville våga säga "hej Robin Hood, vad fin mössa du har" men kom mig aldrig för det utan log fult istället. Ds2.
Ps3. Pojkis och en annan kom också förbi. Han sa hej. Jag undrar ännu vad han tänkte när han sa det. Ds3.

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Vad trevlig blogg du har! Å grattis ti korte! :)

    De e pjäsen Narnia som ja söker till, vi får se hur det går :)

    SvaraRadera
  2. oj tack så myki :D ah okej, lycka till :)

    SvaraRadera