torsdag 3 juli 2014

premiären.

Sov väldigt lite inatt. Samtidigt som jag visste att det, i slutändan, inte fanns så mycket att vara nervös över så var jag ändå nervös. Hade fyra olika alarm, det första på 04.10. Vaknade och åt paj som samen bakade igår. Hoppade på cykeln och peedade iväg. Konstig men härlig känsla att peeda igen på första gången på ungefär 10 år. 

Sen när jag kom fram hann jag typ inte tänka på att vara nervös. Eller lite, men inte i närheten av så nervös som jag var tidigare. Det gick bra och för att vara första sändningen är jag nöjd. Det var inte perfekt, men det blir det väl sällan första gången. Det var till exempel jättejättesvårt att veta hur mycket plats jag skulle eller fick ta, hur mycket tid jag hade, vad som var tillräckligt eller för lite.

Här kan ni iallafall lyssna.
                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar