fredag 18 juli 2014

aktiverar mig i augusti.

Ja hallå.

Jag är lite tyst för tillfället. Men jag mår bra och jag jobbar för fullt. Det går bättre och bättre, och roligt är det. Det är även orsaken till tystnaden här. Måste nämligen vara neutral och fastän det knappast är någon fara så vill jag inte ta onödiga risker med mitt tyckande hit och dit. Även om jag aldrig har bloggat eller kommer att blogga om politik till exempel. I augusti ska jag återvända till normal bloggtakt igen.

Hur som helst så går det bra och varje dag är verkligen en ny dag. Ni kan fortfarande, om intresse finns, lyssna via hemsidan som jag länkade i förrförra inlägget. Jag sänder varje torsdag, fredag och varannan onsdag. Går så himla fort att jag hela tiden glömmer att jag bara har fyra veckor kvar. På jobbet, i Växjö, på campus, i lägenheten. Håh.

Ja hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar