måndag 30 juni 2014

dygnet.

Hyvää iltaa arvoisat matkastujat. Här sitter jag och dricker limsa (importerad från Kilpisjärvi) med min kompis. 




Kom just hem från cykelturen från helvetet. Tanken är att jag ska cykla till jobbet om morgnarna (för det går inga bussar så tidigt) och när jag äntligen lyckades lösa det så var det såklart fel modell/storlek. Provade ut en förra veckan som passade fint, och idag fick jag ändå en annan. Saudan. Ska lösa det först, innan jag klagar mer.

Min andra kollega, som jag delar på veckorna med, har börjat jobba nu. Hon, jag och vår klippa programledaren lunchade idag efter att dom hade slutat. Blev både mer och mindre nervös av det. Och nu är klockan 21 så jag måste sova. Borde ha sovit minst en, helst två, timmar redan. Imorgon kommer en semestrande same hit. Måste städa. Men det hinner jag ju om morgnarna, nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar