fredag 10 januari 2014

hej igen.

Ursäkta tystnaden. Jag har varit ganska upptagen och ganska orolig och ganska sjuk. Gick faktiskt självmant till sjuksyster i onsdags. Och det ska mycket till innan det sker. Ska vidare till en läkare på måndag, men förhoppningsvis är det bara följder av att min värld föll samman i slutet av förra året.

Hur som helst så har jag snart jullov igen. På måndag redovisar vi vår slutuppgift, pjäsen Frans förbannade fobier, skriven av undertecknad. Sen är jag ledig en vecka innan jag påbörjar mina kurser för (förhoppningsvis, antagligen) sista universitetsterminen på ett tag.

Identitet & tvåspråkighet, danska och populärmusik, samhälle & människa. Allting på distans för att jag ska kunna vara öppen för eventuell flytt efter examen i mars. Men som det ser ut nu blir väl inte heller den av förrän i augusti.

Och jag tänker fan inte ha bråttom någonstans. Det här kommer ju inte precis tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar