onsdag 18 december 2013

lopeta jo.

Ska sluta ha förväntningar på livet. Det är alldeles bra som det är. Oxie kom tillbaks i måndags och jag är så lycklig så lycklig. Det kan inte ens den mest afrikakunniga människa ändra på.

Nu sitter jag på centralen i Stockholm och väntar på min kompis Anni som jag aldrig har träffat förut. Vi hittade varandra via våra Muminbilder på instagram,  och nu ska vi åka på Muminkryssning.

Sen ska jag till Österbotten. Oklart exakt när eftersom min båt ställdes in och man vet ej när den kör igen. Men förhoppningsvis före julafton. Tja.


1 kommentar:

  1. Kånkens upphovsman Åke Nordin gick härförleden ur tiden.

    http://www.fenixoutdoor.se/wp-content/uploads/2013/12/Pressmeddelande-%C3%85ke-Nordin.pdf

    Sedan ett antal är tillbaka är det hans son som driver firman, som för övrigt är börsnoterad på Stockholms Fondbörs (Nasdaq OMX Stockholm).

    Var för några år sedan och lyssnade på en presentation av bolaget på Grand Hotel här i Stockholm, bland flera andra bolag. Arrangemang av folkliga Aktiespararna.

    SvaraRadera