måndag 17 december 2012

jag ♥ clas ohlson.

Så bra service varje gång. I somras bytte jag Dallarns hjul där (i Vasa) och idag fick jag nya skruvar fästa. Här fick jag dock fråga om hon möjligtvis kunde tänka sig att skruva fast dom. Och då var det inga problem. Men hon i Vasa erbjöd sig direkt och samma sekund låg hon på golvet och skruvade loss hjul som om det vore den naturligaste saken i världen medan hon konstaterade att hon nog minsann har sett Dallarn i tidningen en gång.

Men ja, denna kvinna var trevlig ävenledes. Hon var tvungen att såga av en skruv för att den var för lång. Så jag höll fast Dallarn medan hon sågade för livet. Med sina skyddsskor. Mitt i affären. Kändes lite bisarrt men väldigt tacksamt att få hjälp.

Nu lär han hålla ett tag igen. På just det där stället i alla fall. Han har 6 ställen, 3 på varje sida, som kan brista lite nu som då. Jag älskar honom ändå. Och Clas också. Tack Clas. För skruvarna och hjälpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar