söndag 7 oktober 2012

slut på en kravlös helg.

Hei kaikki lapset.

I helgen har jag förfestat till topplistorna på Spotify och blivit bjuden på god mat. Somnat på god väns soffa framför en film om saker som inte kan hända på riktigt.

Imorgon ska vi ha dramalektion i skolan. Med en dramainstruktör. Det ser jag verkligen framemot.

Alltså jag måste sluta se denna kurs som ett skräckmoment. För den är ett privilegium egentligen. Bara jag som sitter fast i gamla spärrar. Det kanske inte var jag själv som satte dom, men det är bara jag själv som kan ta mig ur dom. Vinner absolut ingenting på att försöka komma undan. För jag kommer inte att i fortsättningen leva så skyddat att jag helt skulle kunna undvika att på sätt eller annat tala inför folk. Tar tjuren vid hornen nu. Min fantastiskt underbara maskulina koskapelse. Hej på dig. Ho tycker do e byri gaa?

Japp. Imorgon blir en bra måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar