söndag 29 juli 2012

arbeitar på motorvejjin.

Bruce var fantastisk. Helt fantastisk. Har aldrig varit med om något liknande. Kan ej fatta att han är 63 år den mannen.  Radio Nowhere och Wrecking Ball var mina favoriter. Och såklart Dancing in the dark. Och Working on the Highway. Fast med dom arbetsskador vi fått kunde varken jag eller Emely höra den utan att tänka på Dallarn. "Är det här highway?" "..... Det KAN vara!" "Äh, skit i det, är någon annan." "NEJ DET ÄR MOTORVEJJIN DET ÄR MOTORVEJJIN HAHAHAHA". Har aldrig påstått att vi är friska.

Undrar dock lite vart världen är på väg när alla, istället för att använda en gammal hederlig tändare, laddade ner ficklampor till sina iphones och lyste med dom under lugna låtarna. För var dag som går blir jag bara mer och mer glad över att jag inte äger ett sådant påfund.


Ah jag ger konserten fyra dallarhjul av fyra möjliga. Allt var ganska perfekt förutom att det blev lite segt i mitten men nån gång måste han ju få andas. Är nog bara han som tar en treminuterslåt och gör den till femton minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar