söndag 22 april 2012

ska handla tyg, kanske.

Och den finurliga perioden fortsätter. Jag riktar genast en fråga till min svägerska: Sofie, har du (vi? ni? vem?) en symaskin? Och skulle jag eventuellt få låna den några timmar i sommar? Jag är nog ingen sömmerska och kommer aldrig att bli, men det handlar om tre raksömmar (tror jag) så jag ska försöka klara det. Möjligen behöver jag hjälp med att trä i tråden. Minns att det var plågan med stort P när jag tog symaskinskörkort* i tidernas begynnelse.

* Det är väl det jag ska visa upp när polisen stannar mig?

4 kommentarer:

  1. Det borde inte "hänga upp" sig på symaskin... Handla tyget du bara så kan jag hjälpa dej i sommar när du kommer hem!!

    SvaraRadera
  2. Symaskinskörkort <3 Oj ondrar vann ja har mett, he sko man jo måst leit reida på!

    SvaraRadera
  3. haha ja tråor ja ha nåo elda åpp mett ja :D men man va jo liti stolt tå man fick e

    SvaraRadera