fredag 27 april 2012

med lite solsken.

dagens ska: fira ellen.
dagens ha: roligt.
dagens nejnej: steg upp sju. 07.00.
dagens yayyay: fredag.
dagens eventuellt: sommaren.
dagens sensuellt: imorse när jag hade vaknat för 5 sekunder sedan och gick ut med tvätten, sa hej åt grannen med sömnen i rösten.
dagens språk: spanska.
dagens tråk: ingen speciell.
dagens år: 1997.
dagens tår: kom en när jag skrattade på oxie.
dagens saknad: jokkmokk.
dagens vaknad: 06.47.
dagens mat: banan.
dagens prat: för mig själv i tvättstugan. "ääh ja slengär väl denhär"
dagens person: ellen.
dagens version: 3.4
dagens musik: olika saker på youtube.
dagens lyrik: marcus birro.
dagens djur: ren.
dagens hur: ja, det vete fan.

2 kommentarer:

  1. dagens saknad jokkmokk förstår jag
    dagens språk spanska tarvar en förklaring

    SvaraRadera
  2. jaa jokkmokk! har jag bara möjlighet och tid i sommar ska jag dit igen! :) spanska vet jag nu inte hur legitimt det sist och slutligen var, men på oxie kom frågan vad spanskans "hola" betyder på svenska, och samtidigt som alla spelare svarade "hej" loggade en ovetande om detta in, och trodde att alla sa hej till henne. "hej", sa hon. därav även dagens tår. haha.

    SvaraRadera