måndag 9 januari 2012

händelselösheten.

jag vaknar, jag lever, jag somnar.

händer inte så mycket mer just nu. helgen har gått åt till att skriva en komplettering och det enda som snurrar i huvudet är uppsats. den tar mig ur mitt livs karusell. jag är hungrig max en gång om dagen (jag som är ståorjetarin i vanliga fall) och jag somnar först efter långa stunder av takstirr men känner mig inte trött följande dag (sjusovaren annars).

imorgon ska jag stiga upp tidigt, äta frukost, försöka sätta mig på biblioteket för att ta in responsen och rätta därefter. sen återstår fortfarande några oskrivna blad som jag inte vet hur man fyller. jag kanske vet det snart. och så ska jag posta mina bidrag till arvid mörne-tävlingen.

jag ska leva igen. snart.

ps. idag handlade det om sveriges minoritetsspråk i slaget om sverige, då var jag i mitt esse.

1 kommentar: