torsdag 10 november 2011

nästan helg.

Idag var sista gången på humorkursen. Och det är lite ledsamt. Jag har lärt mig så mycket. Om mig själv framförallt. Idag ville läraren att jag var personlighetstyp fyra mer än en sjua. Min humor var mer en fyra. Och det var ju bra om någon kan se det så. För humor är en så otroligt viktig del av och för mig. För att jag inte skrattar åt allt, menade han, utan faktiskt vill ha lite kvalitet. Och det är ju sant. Det är bra att det finns människor runt en.

Nu har jag lite torsdagsmys, bränner det sista i de kvarlämnade ljusen så att jag ska kunna sätta i nya imorgon när det nalkas fredag. Vinterjackejakt i Samarkand med Emely, Sofie och Julia, fredagsavkoppling i min soffa med ljus, Idol och kanske en smula Jacob's Creek. Perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar