måndag 5 september 2011

att bestämma sig.

den senaste veckan har jag tvingats välja mellan femhundra bra saker varannan dag. och jag är så otroligt dålig på sånt.

men nu har jag bestämt och jag har bestämt att jag firar min födelsedag, i goda vänners lag.
att åka till tyskland för att köpa öl och brännvin på min systers dödsdag kändes inte riktigt som något jag slutligen ville göra. jag gör det om två veckor istället, med en annan nation.

jag åker kanske till stockholm nästa fredag om ödet vill mig väl men samtidigt är jag inte heller beredd att chansa. är mejlsvaret positivt åker jag och tågar tillbaka följande morgon och på lördag kväll jagar jag myggor. är det negativt inflyttningsfestar jag istället och jagar fortfarande mygg följande kväll.

tänk vad allt kan lösa sig om man bara känner efter hur det känns.
fast det nu inte är världens största problem alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar