söndag 19 juni 2011

andas

det är söndag jag tycker inte riktigt om söndagar igår skulle jag rida för första gången på många många år men det blev uppskjutet jag längtar igen från början istället tog jag mina systerbarn på bio jag somnade i början men när jag vaknade var filmen bra och 6-åringen sa att tuggummi är bra för tänderna för att där finns så mycket etanol sedan fick de en lekkompis men kompisens pappa förbjöd förbudpappa tänkte jag då och sålde några böcker för några pengar som jag kanske kommer att köpa nya böcker för men jag skulle ju inte läsa böcker i sommar ändå är jag i slutet av susanna alakoskis hoppas du trivs bra i fängelset mitt löfte höll inte så länge jag tycker nog om böcker men jag orkar inte med analyser och tråkiga resonemang imorgon ska jag jobba kväll funderade på att baka kokosbollar och ta med köket har ju inte kaffepausöppet på kvällar igår frågade min syster vill du ha vin vinklade flaskan ner mot sitt glas det droppade 4 droppar ur den hon hade inget kvar jag vet aldrig vad det är för datum längre bara juni junidagar söndagar är såhär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar