tisdag 24 maj 2011

känns icke bra.

jag har lämnat in min slutgiltiga version av uppsatsen
och det känns för jävligt.

ett tag kändes det faktiskt jättebra.
jag var nöjd och det kändes som jag hade kommit dit jag ville när jag hade lagt på ett kol.
ni vet hur jag är, en del är jag verkligen på gång eller så är jag verkligen inte det.

men nu känns det som jag inte lyckades till fullo men de sista revideringarna.
jag har printat ut den och den är klar, ligger här bredvid mig, men jag vågar inte öppna den för jag är livrädd.

jag kan ligga i sängen och stirra i taket och sedan "vakna" tre timmar senare och märka att där har jag legat paralyserad i timtal och det enda jag haft i tankarna är opponering, plagiering, onödiga slarvfel och felskrivning. allra mest plagiering. kombinerat med slarvfel då. det är ju så det uppkommer.

har läst de uppsatser jag ska opponera på, och de är båda är bra och ambitiöst gjorda.
vet bara inte hur jag ska hinna plöja all litteratur som berör detta och jag vet absolut inte vad ska peka på när opponeringen infaller om några dagar.

orkar inte. och jag ska skriva c-uppsats nästa termin och är såhär nu? voi jumalauta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar