lördag 28 maj 2011

hej

Hade ett för läsåret sista näpet och försynt kalas hos mig igår. Det var roligt. Erika överräckte en ask TERVA LEIJONA som några gäster tyckte luktade rökt korv. Jag, Ellen och Lisa fastnade i hiss på krogen. Det var roligt för Lisa tryckte på larmknappen som tjöt över hela stället. I övrigt spelade vi spel och var sådär som vi är.Tack till alla som kom.

Det är så lite tid kvar nu. Snart lämnar jag allt. Jag har inte mycket att säga.

Förutom att MIN klänning numera hänger i mitt skåp. Har aldrig förut haft på mig ett plagg som varit så JAG. Helt perfekt. Och det var Sofie och Emely som hittade den och meddelade. Tack. Den kommer att bli perfekt på sommarens alla bravader. På vridläktaren, på kalas, i Hoviska, överallt. Kanske även i höst, på den hittills största av livets alla händelser.

Nu måste jag granska kritiskt. Är lite rädd. Kan inte opponera. Vad gör man när man inte hittar fel men inte heller vet vad som är bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar