lördag 9 april 2011

domm i hovo.

ikväll träffade jag en kille som sa att dallarn inte gjorde mig snygg.
jag var snygg till utseendet men så förstörde dallarn.

jag sa till honom att han var dum i huvudet.
han höll med.

sen frågade jag var det är han vill att jag ska göra.
han sa: spela playstation 3.

jag sa att han var barnslig och att jag kunde göra det med dallarn också.
han gjorde en ful grimas som han trodde var snygg.

han släppte inte mig på hela kvällen.
fast jag ignorerade, ropade, fräste och allt annat som jag vanligen inte gör.

så kom erika och frågade honom vad fan han håller på med.
då drog han med svansen mellan benen på två sekunder.

vööro-power.

undrar hur det hade gått om jag hade raggat ikväll.
kanske jag hade spelat playstation 3.

tur att det finns bra frassar. som inte gör grimaser.

1 kommentar: