måndag 28 februari 2011

nääää hohho

nu vet jag inte så mycket längre.

gamla känslor är sämst.
man blir så förvirrad.
och så börjar jag lyssna på låtarna.
såklart.
för jag glömde aldrig.
fast jag trodde det.

nåjaaaaa snart är det helg! då är jag åter en vis kvinna skall ni se.
för jag kan ta det hur det än blir. bara det blir.
hatar luftsaker.

jag och emely har handlat mat. och skaffat ica-kort.
på vägen hem såg vi en kille som vinglade när han cyklade.
där stod vi och skrattade ända från tårna.
vi är så snälla.

jaja. jag måste läsa ut en bok. om afrikaner.
imorgon är det våga tala. det är som medicin för mig. jag är aldrig så glad och nöjd med både tillvaron och mig själv som innan och efter våga tala. vet inte vad jag ska ta mig till när det slutar.

gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar