lördag 15 januari 2011

panikliv.

idag steg jag upp tidigt för att hinna skriva på tentan.
vad ringde, förutom alla rubbade signaler i hjärnan?
telefonen.

vad hamnade jag?
på blombud längs snöiga småvägar i monå. visste från tidigare att monå inte är den tacksammaste byn att hitta rätt i. fick nervsläpp, stannade på vägkanten (det kommer ändå inga bilar där, hehe) och ringde pappa som visste precis vart jag skulle.

nästa grej of the day var dagishämtning. sen bar det av mot stan. vad jag gjorde där kräver ett eget inlägg.

imorgon klockan 9 ska jag vakta barn.

tentan kommer dö. ska jag skriva den i viking lines hytt eller?!
har ingen tid. ingen ork. ingen ordning. saakeli saakeli saakeli.
hittar inga som helst spår av realismen i madame bovary för JAG HAR INGEN FOKUS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar