lördag 2 oktober 2010

män som lämnar sina hem för gräs i californien

Skrev på hemtentan från det att jag vaknade till klockan 19. Men det blev mest bara fel. Jag fattar ju verkligen inga såna saker som man borde fatta. Känner mig lite som att jag har nåt fel, typ för lite intelligens för att behärska verkligheten. Men det har ju framgått i test att så inte är fallet. Lite kan jag ändå inte låta bli att betvivla testens trovärdighet alltså. Vad ska det bli av mig?

När jag sedan gick till Ica var det så kallt att jag fick ont i lungorna när jag andades. Då tänkte jag på olika saker. Till exempel höstlöv, Danmark, hur det är att vara lärare, sjukdomar och kinesiska tecken. Hemma igen såg jag på Idol och var lite sur för att Geir gick vidare. Förstår verkligen inte vad han gör där alls. Han tog Madeleines plats. Men nu får jag ju se honom nästa fredag då. Kanske vi ska kramas också, FNISS!

Nu dansar mitt inre till The Beatles.
Imorgon skall det skriva mer om medeltidens jävla kärlek.
Men det skall dansa också.
Lite lördagsdans, sådär.

2 kommentarer: