lördag 18 september 2010

ida - brandvarnaren: 1-0.

Idag när jag hade duschat och kom ut ur mitt ångande och väldoftande badrum hände det. Ångorna nådde upp till brandvarnaren som givetvis gick igång. Jag tittade på den och fattade läget - jag når aldrig i livet upp till den, jag har ingen lång kvast eller dylikt. Jag stängde kvickt badrumsdörren och gav brandvarnaren Ilskna Blicken (IB, liksom mina initialer) i fem sekunder. Den tystnade. Tack. Jag tänkte på när Bibbi sa att jag inte är kvinnan som fryser i bastun.

Sedan fick jag några infall. Apor och bananer och pussar och kramar.
Såna är roliga att få.


Adjö fina ni, jag skall studera och skriva brev. Puss och kram och banan.

2 kommentarer:

  1. ja har för me att man bara skriver in dem när man gör ett nytt inlägg

    SvaraRadera
  2. altzhå hu menaaaa du? ja fattar ännu inte :(

    SvaraRadera