onsdag 28 juli 2010

yeah yeah yeah.

Hejsan hoppsan vad bra dag.
12 affärer. Sen vann jag en påse chips, två colaburkar och en handskakning med självaste mister Chef. Vi har en tävling så man får en lott per tre affärer.

En Kimobo ville ha mig med till Las Vegas. Jag sa att jag gärna kommer. Att han skulle höra av sig... Sen redde vi ut lite släkt. Han undrade om det är jag som har blomsteraffären i Årvas. Nå nästan. Men bara nästan. Jag är lite kortare och lite yngre och lite mindre pedant och bestämd än systern, annars är vi likadana.

På slutet när jag ringde tarkistus for nästan allt åt hell.
Jag hatar tidsbundenhet.
Jag har tidsbundet på mitt liv. Kan inte säga upp det. Jag ringer skaparen varje dag men det går inte. Skit också.

Nånä. Nu ska jag tömma byrån. Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar