söndag 18 juli 2010

han uppstod på tredje dagen från det döda.

Jag ska sluta vara snäll.
Jag ska sluta vara allting.
Men framförallt snäll.
Satan.
Jag har just vaknat hela dagen.
Och någon sa något om fel.
Hur gör man?


Igår kom Serne hit. Det var bra. Vi spelade Trivial och Bazooka kom hit. Han om hem från USA igår och jag hade inte sett honom på en månad och mer. Han var sig lik. Vi körde honom till Sundom. Och var i Hoviska.

Och min Mac funkar plötsligt igen. Den dog igår morse utan orsak. Inatt drömde jag att någon sa åt mig att den kommer att funka nu när den ha varit i lådan en stund. Trots att jag tenderar att drömma sanndrömmar trodde jag inte på det där. Men se på fan.

Nåja, nu ska jag städa. Imorgon kommer min Stockholmsvän Elli och hälsar på mig. Henne har jag inte heller sett på en tid. Hur länge sedan är februari? 5 månader. Det blir roligt.

3 kommentarer:

  1. hahahah "nu när den ha varit i lådan en stund" ja veit ni no e he

    SvaraRadera
  2. :D hande som ja skreiv åt på fb sku ring åt me idaa, å ja sku ha datorn framför me å han sku säg va ja sku gör, så ja tåo jo fram an tå. å tå funka an mitt i allt... :D han prata na om att hande lilla vita grejen kona ha blivi överhetta elä na sånt.

    SvaraRadera
  3. ganska bra hälsar super mac :)

    SvaraRadera