lördag 19 juni 2010

och det regnade inatt.

I morse lämnade jag kvar Carro på mitt golv, där hon kunde stanna efter behag tills hon tyckte sig vara i körskick, och gick till jobbet.
Tre första timmarna var helt hopplösa. Jag tog paus. Ringde pappa som hade ringt. Köpte en banan. Men det regnade så jag åt den inne. Sen gick det lite bättre och jag fick 5 kauppoja till. Nu har jag 14 på fyra dagar. Jag vet inte om det är dåligt eller bra.

Det regnar fortfarande. Och det regnade inatt när Daani skjutsade mig på dallarn mellan Ollis och Potero. Inget av ställena jag nämnde var särskilt roliga. Inte heller denna gång. Jag vet inte. Jag vill bara dricka vin i parker. Och leka med mina karaktärer, bästa vänner, som aldrig sviker.
Men min verkliga vän, Carro, och jag har i alla fall ett mysterium. Det ska inte förbli olöst länge till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar