tisdag 25 maj 2010

budgeten.

Som avslutning på årets alla storylektioner skulle vi presentera någon typ av verksamhet för unga. Jag fattade inte riktigt, för det behövde inte vara något vi skulle verkställa eller så. Men tydligen tränade det på nåt sätt våra tankesätt. Så jag drog till med någon skrivarkurs. Så satt jag där och presenterade den. Förklarade hur jag tänkt.
Jag: bla bla bla budget bla bla
Ida: bud get!
Jag: .... HAHAHA! BUD GET!
Läraren: Alltså humorn i den här klassen e nog så fruktansvärt torr så man fattar ju int!

Jag kunde inte riktigt släppa det där så nu har jag pysslat ihop just en bud-get. Varsågoda. Klicka på den för överskådligare version.

2 kommentarer:

  1. hahahah jaaaa som typ. men dem har mera pengar på kärran än sååå. men dem gömer dem å kniidar.

    SvaraRadera