onsdag 21 april 2010

mitt internet är sämst i staden.

Jag skulle ju skriva om
att Madde min vän var bra men att jag säkert hade gillat den ännu mer om jag varit 3-4 år yngre
och att jag har gjort ett konstverk jag gillar
och att jag skulle vilja ha hemmagjord mjöd.

Men internet bara bråkar bråkar bråkar och det tar 96 sekunder att göra nånting alls och jag blir arg argare argast.
Men jag har ändrat mina intressen på facebook. Om ni undrar vad jag egentligen tycker om att göra, take a look at facebook.
Vilket slutrim.

3 kommentarer:

  1. Jaså, kanske man borde fara och kolla på Madde min vän då... :) Hur länge går den, ifall du vet?

    SvaraRadera
  2. ja den var nog bra :) men tyvärr var det där sista föreställning :/ spelades bara tre gånger, två gånger förra helgen och så i tisdags :/

    SvaraRadera
  3. Jaha, ajdå, det var ju lite tråkigt. Men måste försöka klara mig endå :) det är så mycket i skolan nu också, så jag vet faktiskt inte när jag skulle ha haft tid att gå på teater heller! :o

    SvaraRadera