måndag 19 april 2010

det här med att läsa bloggar.

Det verkar poppis att lista bloggar.
Så jag vill också.
Alla bloggar jag läser är bra bloggar, alla ni på följande lista är bra. Lästips, med andra ord.
Dessa bloggar kikar jag regelbundet på:

Elli, därför att hon skriver djupt, fint och bra.
Hon bor också i Stockholm och tar fina bilder.

Carro, därför att hon är min bästa vän och för att hon har humor utan dess like och för att vi träffas ganska sällan numera.

Jossan, därför att hon tänker häftigt och därför skriver hon också häftigt. Och för att hennes bilder är speciella och fina.

Johanna, därför att hon skriver om the wonderful life of a FKF:are och för att hon gör det bra. Ibland skriver hon också om att spela teater i Kimo. Det är också bra.

Fanny, därför att hon är söt och skriver snälla kommentarer åt min blogg och mig ibland.

Hanna, därför att hon verkar ha humor och för att hennes bilder är så bra.

Madde
, för att hon är en av mina bästa vänner och också henne ser jag för sällan.

Marvel girl
, därför att hon skriver så skickligt och fint och intressant om ett liv i samma stad som mig.

Ida, därför att hon studerar litteraturvetenskap, skriver bra och hjälper mig med mina frågor om studier i Sverige.

Linn, därför att hon är rolig och har världens sötaste son.

Peppe, därför att det i början var en blogg som "alla andra" läste. Det tog inte länge innan jag var fast. Hon har humor och är mor till en kille med en gullig näsa.

Janne, därför att han är Plaskjanne och hörs i radion.

Svensken, därför att det är fint att han skriver på sin finska, och fint att han lär sig.

Hipsu, därför att hon är cool och rolig och en bra skribent.

Nicolinas morsa, därför att hon är en duktig mamma till en söt dotter.

Tänk vad tråkigt det vore utan er.

4 kommentarer:

  1. ja e typ enda som it ha tacka
    men ja har jo it na folkvet ja helder
    men tack! men hede me humorn va it så sant

    och duuu, vi syns jo varenda da på msn! :D

    SvaraRadera