söndag 11 april 2010

det är över nu.

Jag har skrivit högskoleprovet.
Det gick väl inte så bra.
Eller ja. Orden och läsförståelserna gick okej (de engelska, de svenska var från röven och man varken hann eller förstod ett dyft), så jag är nöjd. Det är ju på de områdena mina chanser lurar så jag känner att jag tog dem så bra jag kunde.Dessutom fick jag skrämmande många poäng på karta och diagram-delen, där jag drog lottoraden i princip på varje alternativ. Och nu har jag hur som helst gjort det så nu visar det att jag i alla fall lever, älskar och kämpar. Eller vad jag nu gör.

Ikväll har jag varit på Idas kalas. Vi har skrattat och filmat in roliga berättelser vi hittat på. Någon dag kanske jag delar med mig. Och Ida har berättat om sin gudmor som liknar Cruella De Ville i 101 dalmatinerna.
Joel: men noo e on väl snällari än Cruella?
Ida: klart on e, hon skaffar jo it na hundvalpar.

Jaja. Gonatt, mvh högskoleprovarn.

Ps. Vi slog nytt rekord, 211 stycken var vi som skrev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar